zondag 31 augustus 2008

Van Bao tot Buur


ArtsUnited was dit weekend omgetoverd tot buurthuis annex restaurant.
De hele zaterdag heb ik in de lucht van kippenpoten en kousenband gezeten om daar uiteindelijk slechts één gevallen kousenbandje van te mogen proeven...(waarvoor dank, Sam) Maar het was wel gezellig hoor...alle buren aan de keukentafel. Edward bracht brocollisoep van de Belgische boerinnen vereniging...had heerlijk lamsvlees gemaakt (heb ik uit betrouwbare bron vernomen) en na een overheerlijk toetje bleef het nog lang onrustig aan de overkant in 'le Garage'. Op naar de 50ste editie van het buurtfeest 'de Boulevard'
En Jan...voor mij geen rundvlees hoor...daar ben ik allergisch voor,
maar verder mag ik alles eten van van Erp. 

Dit was Bao weer, vanaf de Boulevard deze keer....

Geen opmerkingen: